Skip to content
最新資訊
為《陳柏宇 Jason Chan – FIGHT FOR Live in Hong Kong Coliseum》(CD + BLU-RAY) Boxset 快閃旺角唱片店
04/23/2022
為《陳柏宇 Jason Chan – FIGHT FOR Live in Hong Kong Coliseum》(CD + BLU-RAY) Boxset 快閃旺角唱片店

陳柏宇傾聽樂迷訴求 盼搞步行演唱會

陳柏宇(Jason)的《陳柏宇 Jason Chan – FIGHT FOR Live in Hong Kong Coliseum》(CD + BLU-RAY) Boxset因為疫情令到製作多翻延誤,在幾經波折下,終於昨日面世,Jason也特意抽空出巡快閃旺角唱片店跟樂迷會面,並大派限量簽名卡,結果吸引大批樂迷追星。樂迷為引Jason注意,更各出奇謀,氹得Jason笑逐顏開。

Jason昨晚黃昏時份走訪多間唱片店跟樂迷見面, 不少樂迷都聞風而至,令現場擠得水洩不通。難得見到偶像,樂迷都諗計引起Jason的注意,其中有樂迷特別將演唱會的造型製成立體拼圖前來應援,亦有小朋友粉絲向Jason查問演唱會幕後細節,Jason都細心詳盡地講解,而其中一位粉絲因為身處外地,其家人特別到現場讓對方可以Face Time跟Jason會面,Jason也搞笑地拿起手機跟對方合照,場面有趣但亦十分窩心。

不過現場最多人向Jason點唱,希望他下次開Show能唱出〈巴別塔〉、〈後排慶功宴〉、〈再見不再見〉等演唱會中未有演繹的作品,Jason聽到訴求後,靈機一觸道:「可以諗下搞Side Track演唱會,再唔係去啲唔係開Show嘅場地唱下歌,例如喺紅綠燈口搞個步行演唱會,隊Band就係車上,架車慢慢行,我就喺車頭一路行一路唱,想聽嘅觀眾跟我一齊行,一齊聽,一齊唱!」

由於疫情所限,昨日的快閃活動Jason只能跟樂迷匆匆見面,他坦言希望可以盡快辦簽唱會,就可以跟更多的樂迷聚首一堂。

zh_HKChinese