Skip to content
最新資訊
葉巧琳(Mischa)憑處女電影《意外》
03/31/2022
葉巧琳(Mischa)憑處女電影《意外》

勇奪《微電影「創+作」支援計劃(音樂篇)》專業組 – 最佳女主角金獎

難忘寒流下凍到震開工 望着對手戲服只能羨慕

一Shot落鏡頭NG足20次

感激團隊成就得獎 期望再攻大銀幕

葉巧琳(Mischa)自出道以來,事業主力圍繞音樂發展,能作能唱,早獲樂迷認同,她昨日再解鎖多一項成就 – 演戲!Mischa應着主演的微電影《意外》,於昨日舉行的《微電影「創+作」支援計劃》頒獎典禮中,獲頒專業組「最佳微電影女主角金獎」,令Mischa超級開心!該片另獲頒「最佳微電影製作大獎銀獎」及「最佳微電影編劇獎」。

今次是Mischa首次演戲,沒想到「一擊即中」順利封后,她說:「今次係非常之開心可以參與到一個咁好嘅作品,其實我睇緊頒獎嘅時候,見到最佳微電影嘅編劇係我哋得獎時,我已經係超級地開心!因為我真係覺得個故事係好好,同佢最後有好多懸疑嗰啲,原來有咁多Surprise嘅,我覺得係一個非常好嘅劇本。」見到《意外》得獎,她更立即發短訊給自編自導自剪的Paco Wong(王慶南)恭賀。

但Mischa想不到,自己也有份得獎!她坦言對得獎有少許期盼,但當聽到銅獎和銀獎的得主分別是Hana譚杏藍和邵音音時,覺得自己無緣奪金,當宣佈金獎得主時,可想而知Mischa到底有多興奮!「自己都係第一次去演戲,對我嚟講都係一個好新嘅事情,所以真係冇諗過會得到金獎,真係好開心!同埋呢個金獎係真係好多人幫助我先攞到,我收到劇本後,搵咗個acting coach – Yem Yuen (袁綺雯),佢真係去幫我排,上咗兩堂,盡量去搵下點樣去演得好啲,個角色嘅action應該係點,個inner monologue應該係點,講每句對白裡面或聽人哋對白時個即時反應、個心底話應該點樣去諗,呢啲都有佢去guide我。」Mischa強調,今次成就到得獎,全靠Yem及Paco的指導:「我哋3個一齊去研究,中間個摸索過程都慶幸有佢哋兩個去幫助我,而喺成個電影裡面,其實Paco都一路會guide我去演得會好啲。

獲導演大讚

Paco則感謝Mischa出力:「多謝Mischa一聽到話參加呢個比賽已經勁幫忙,同佢合作係好愉快,開頭我有少少擔心,原來佢冇做過戲,但估唔到佢嘅表現係咁出色,佢嘅表現有一種好從容嘅感覺,呢個係一個演員好應該要有嘅特質,而佢本身天生就有呢樣嘢,可能佢係一個學聲樂出身嘅表演者,佢對情感嘅處理已經好熟悉,所以佢對情感嘅運用非常之輕鬆。」

Paco同時感謝Mischa願意配合,讓他圓願:「我喺拍攝時,一開頭已經決定咗有個一Shot落嘅鏡頭,同咗Mischa講,佢都好願意去配合。我哋排過幾次戲,好多謝阿Yem嘅幫忙,冇咗佢哋嘅配合,我試唔到我想喺影片呈現嘅嘢,係Mischa成就咗《意外》,所以非常之感謝佢!」提到這個一Shot落、約5至6分鐘的鏡頭,讓初次演戲的Mischa吃足20次NG!但Paco笑言是正常表現,Mischa感激導演有耐性,讓她能在無壓力下去完成一個作品。另一方面,Mischa難忘開工那幾天天氣超凍,由於戲服很薄,未埋位時凍到狂震,幸得助手幫手暖腳,而看着其他演員穿着長袖衫褲,只能表示羨慕。而拍炒車戲一劇也令Mischa印象深刻,她笑說:「其實架車係靜止狀態,但我哋要扮碌落山,外面嘅手足一個扮樹枝揈,一個chok架車,我同Alan(陸駿光)喺車入面尖叫,大家都好忙,出到嚟效果都好似好正。」

期待踏足影圈

一直致力音樂發展的Mischa今次解鎖新成就,讓她發現自己或許有更多可能性:「能夠攞到金獎,我覺得好似一個小小嘅承認,係個令到我幾開心嘅一個鼓勵,可能我除咗喺唱歌呢一邊,喺電影上有其他嘅發展,我希望將來亦都有一啲機會可以拍到電影,都會係一個想去踏足到嘅一個層面,再次其實都好想多謝返成個製作團隊,尤其是Paco,去搵一個完全冇電影經驗嘅人去拍。呢個作品攞咗3個獎項,我覺得我哋嘅努力係冇白費。」

而《意外》其實與Mischa的音樂也有關係,她的〈神把眼淚都留給了人〉被選用為劇中曲,她指:「當初寫呢首歌時,係寫俾一個離開咗我嘅朋友,今次可以喺個微電影去用,好似賜予佢另一個生命,我非常之感恩,希望大家睇完多多支持。」

意外 – 第九屆【微電影「創+作」支援計劃(音樂篇)】: https://youtu.be/UOZchE55Orc

zh_HKChinese