Skip to content
Latest News
《Artisans Never Stop by Sony Music》登陸K11 Art Mall
12/09/2023
《Artisans Never Stop by Sony Music》登陸K11 Art Mall

1 Take錄音體驗名額秒殺 歌手們玩上癮

黃妍再入錄音室錄唱〈天光前〉緊張依然

Artisans Never Stop 音樂派對 台上台下樂在其中

林奕匡結他自彈自唱〈高山低谷〉翻新歌曲現匠人精神

Sony Music 向來推崇高質素音樂娛樂,旗下歌手及創作單位,從不間斷追求音樂上的極致演繹,尋求聲音上的完美界限,專注、努力製作好音樂,在自己的音樂路上不斷尋求突破,超越過去的自己,猶如匠人一樣,每分每秒都在力求進步,期望有朝一日能獲得大眾肯定。日前Sony Music將歌手們這種不斷求進的匠人精神,帶到同樣致力支持本地音樂文化的K11 Art Mall,舉辦《Artisans Never Stop by Sony Music》,為樂迷帶來極致音樂互動體驗,除了舉辦1 Take錄音體驗外,更於昨晚起一連三日舉行Artisans Never Stop 音樂派對,前來參與其中的樂迷玩得開心,有份演出的歌手單位亦樂在其中。

《Artisans Never Stop by Sony Music》登陸K11 Art Mall

1 Take錄音體驗活動讓喜愛唱歌的樂迷,親身體驗專業歌手錄製歌曲的過程,Studio錄音師更協助大家即場一Take試錄歌曲,感受One Take體驗!活動一推出以後,即掀起搶錄熱潮,大會三度推出名額均被秒殺,反應熱烈!不少歌手如林奕匡Phil、黃妍Cath、小塵埃、區子琳Paula,甚至是早前訪港的英國唱作歌手Henry Moodie等,都有到場親身試玩。Phil特別試錄自己的作品〈難得一遇〉,他試玩後分享感受道:「今次1 Take可以有好多歌揀唱,我揀咗自己嘅〈難得一遇〉,感覺似返去Studio重錄隻歌,諗返起當日要錄好多轉,但我今次1 Take過,都好過之前,雖然好似讚咗自己進步咗,但其實更重要係回憶返當日嘅片段,同埋唔係個個都可以有錄音室錄音,但喺今次活動可以有咁多人參與係好正嘅一回事。」Cath亦有1 Take錄製自己的〈天光前〉,她唱完笑言:「喺錄音室錄音真緊張,因為平時監製隔住玻璃,但今次直接坐喺隔離,係緊張,同埋覺得好犀利,因為都知會喺活動現場搭一個細細嘅Studio,但冇諗過個Studio係專業到咁樣,係神奇同埋好好玩。」

《Artisans Never Stop by Sony Music》登陸K11 Art Mall

除了1 Take錄音體驗外,一連三日的Artisans Never Stop 音樂派對亦於昨晚開鑼,在阿左@Beanies為派對暖場後,率先登場的布志綸Alan便以節奏澎湃的〈第一億次細胞分裂〉為現場樂迷現身,接著唱出〈如果我們的語言是威士忌〉時與Michael C.的一段Guitar Jamming,兩人的高超結他技術都看得令人嘆為觀止。接著Michael C.與Paula將兩人各自的單曲〈雙重標準〉及〈抹去重來〉重新編製來一回二重唱,給人耳目一新的感覺。Paula還與小塵埃合唱了經典金曲Minnie Riperton〈Lovin’ You〉,編曲加入了City Pop元素,再加上Paula的海豚音,結果換來了全場熱烈掌聲,而小塵埃之後亦特別獻唱了今年推出的兩首新歌〈bye-bye〉及〈拼命優雅〉,以展示他們在音樂上的多變。接棒現身的Cath,唱出多首在《4891》專輯中的作品,如:〈世界以痛吻我而我歌唱〉、〈哀傷的作者〉等等外,她亦唱出由她主唱的電影《白日之下》主題曲〈日光漂白〉,而鮮有唱情歌的Cath,亦與師兄Phil合唱了〈別為我好(我未夠好版)〉,唱罷Cath表示自己苦練很久,Phil也指自己很少聽Cath唱這類型的歌曲,這時Cath即道:「但你成日都寫呢類型嘅歌。」估不到Phil這時竟問Cath:「咁你又唔問我要一隻?」Cath隨即打蛇隨棍上邀歌,問Phil:「你係咪真係寫一隻俾我?」Phil亦爽快回答:「OK!」現場樂迷聽到也紛紛歡呼,熱切期待二人在音樂上的創作交流。

在最後壓軸登場的Phil,與Cath合唱過後,他亦唱出自己的作品〈台前幕後〉、〈有淚多好〉、〈高山低谷〉及〈有人共鳴〉,他另外亦唱出寫給魏浚笙的〈第一個迷〉,而唱出〈高山低谷〉時,他亦罕有地拿起結他自彈自唱,跟過去彈鋼琴演出這歌有著截然不同的味道。

《Artisans Never Stop by Sony Music》登陸K11 Art Mall

昨晚的Artisans Never Stop 音樂派對場面熱鬧,樂迷有機會一口氣欣賞到多個音樂單位演出,之後更爭相與歌手們合照,自然滿載而歸,但有份參與在其中的歌手亦同樣開心、興奮。Cath道:「喺K11 Art Mall可以同其他Artist一齊唱歌,真係好開心,好似開Party,我哋好耐冇試過,咁樣一個Show全部一齊唱,中間又有啲Crossover,所以係似開Party,同埋喺Weekend搞,可以同觀眾一齊玩,俾大家一個好好嘅節目。」小塵埃亦道:「嚟到K11 Art Mall演出有一種熟悉感,因為以前商場初初開嘅時候,我哋都有嚟演出過,同埋見到好多觀眾,唔趕住食飯都嚟聽我哋唱歌,所以係好開心,而同Paula唱〈Lovin’ You〉係一件好好玩嘅事,同埋好佩服Paula嘅勇氣去施展佢嘅獅吼功,但唱得好好啊!」至於Phil亦表示:「好玩!咁多兄弟姐妹去做一個Show,有好多Crossover,大家一齊練好多歌,又重新編曲度好多和音,咁多觀眾聽足成晚,但感覺亦似將歌曲重新編製俾自己去玩,自己Enjoy之餘,又有咁多觀眾喺度,實在玩得好開心。」至於自彈自唱高山低谷,Phil則說:「我哋今次活動主題係Artisans Never Stop,都想俾另一面大家睇,同埋都想不斷追求進步,去學更多嘢,然後俾更多唔同嘅面向俾大家睇,彈琴唱〈高山低谷〉都唱過無數次,今次就彈少少結他,俾大家新鮮感。」

Artisans Never Stop音樂派對 Rundown

阿左@Beanies

1. 食鹽之道

2. 鋼琴後的塵

3. 12變(原唱:Beanies)

Bo Zhilun

4. 第一億次細胞分裂

5. 如果我們的語言是威士忌(feat. Michael C. Guitar Solo)

6. 光之道(feat. Michael C.)

7. 想再和你看煙花(Last Christmas Version)

區子琳x Michael C.

8. 上載中(區子琳)

9. 抹去重來 x 雙重標準(區子琳x Michael C.)

10. 甩身(區子琳)

11. 我愛你(區子琳x Michael C.)(原唱:盧廣仲)

12. 怕甚麼(區子琳)

13. 瘟疫在愛蔓延時

little dust

14. 我愛京達卡

15. Finish It Don’t Quit

16. Lovin’ You(feat. 區子琳)(原唱:Minnie Riperton)

17. Bye-bye

18. 拼命優雅

Huang Yan

19. 世界以痛吻我而我歌唱

20. 日光漂白

21. 哀傷的作者

22. 7月24日大道

23. 心的全部

24. 別為我好(我未夠好版)(林奕匡 x 黃妍)

Lam Yik Kuang

25. 台前幕後

26. 第一個迷(原唱:魏浚笙)

27. 有淚多好

28. 高山低谷

29. 有人共鳴

en_USEnglish