Skip to content
Latest News
區子琳Paula
09/15/2023
區子琳Paula

全新派台作品

〈甩身〉 (feat. CotaBoii) **aka Taco

初戀總是Bittersweet,在初嚐甜蜜溫馨過後,情侶間難以磨合的大小事情就慢慢浮現,這時候,要妥協還是瀟灑出走?Paula區子琳新歌〈甩身〉,就用自己的初戀經歷,與《全民造星5》的Taco,一同唱出男女對待愛情的態度。

Paula曾有這樣的經歷:面對初戀男友,未懂包容,也未懂甚麼是愛與被愛,相處久了,發現很多事情未夠成熟去處理,結果與另一半經常有拗撬。以為忍耐就OK,但心裡感到唔舒服,嘗試改善卻未有改善,所以最終選擇分開。她將這樣的經歷告知了填詞人王樂儀,請對方為自己與Key Ng合寫的旋律上寫詞。王樂儀交出了歌詞,並寫下註腳:「有時我們為愛卑躬屈膝,才發現那從來不是愛。因為愛人,我們會讓愛的人看到最自由的自己,甩開困身的所有。」

Paula看到歌詞啞口無言,她沒想到樂儀可以完全道出自己當時的想法,更道:「『甩身』呢個用字,好講到我想甩走呢個男朋友嘅想法!亦講出甩咗之後搵一個新嘅自己,有Reborn嘅感覺!唱完好爽!」

今次Paula找來Taco Featuring,是因為她看過對方在《造星》的演出,覺得對方的演出與能量都好Eye Catching,所以邀請對方合作,而合作過後Paula興奮道:「記得第一次去佢Studio,佢已經俾份Rap詞我,嗰個版本同Final Version都有九成相近,而且帶咗首歌去另一個層次,好正!因為Rap部份好似同女方有對立面,但同樣地作為初戀男友角色,都一樣覺得分開咗真係好,雙方都有更加大嘅自由同快樂。」首次與Hip Hop圈子以外的人合作,Taco 今次以自己的Rapper身分CotaBoii”參與製作〈甩身〉,也感到新鮮又順利,他道:「同Paula性格上都幾夾,做歌都幾順利同舒服,大概都Get到佢首歌想講乜,清楚角度,貼近去寫,用咗2-3日就寫好,寫自己嘢反而冇咁快。」

演唱方面,大家要留意Paula演繹Bridge的部份,因為她按照身兼監製的Key Ng的要求而作出新挑戰!Paula說:「佢要我唱呢段嘅時候 把聲要帶少少媚態,要好似你已經大個咗,有苦味嘅感覺,唔再係細路女喇!第一次試呢種唱法,結果大家都收貨,係一次好唔錯嘅新嘗試!」

en_USEnglish