Skip to content
Latest News
睇《全民造星5》後印象難忘邀合作新歌〈甩身〉
09/15/2023
睇《全民造星5》後印象難忘邀合作新歌〈甩身〉

Paula親自譜曲唱出自身初戀後記 學懂愛與被愛Taco首度跳出Hip Hop圈子Rap歌 演MV向鄭中基偷師

〈甩身〉源自Paula的愛情經歷:面對初戀男友,未懂包容,也未懂甚麼是愛與被愛,相處久了,發現很多事情未夠成熟去處理,結果與另一半經常有拗撬。以為忍耐就OK,但心裡感到唔舒服,嘗試改善卻未有改善,所以最終選擇分開,但分開才發現,這個世界有很多愛人和被愛的方式,於是嘗試在愛情上學習新事物,然後成為了Big Girl。她將這樣的經歷告知了填詞人王樂儀,請對方為自己與Key Ng合寫的旋律上寫詞。王樂儀交出了歌詞,並寫下註腳:「有時我們為愛卑躬屈膝,才發現那從來不是愛。因為愛人,我們會讓愛的人看到最自由的自己,甩開困身的所有。」   

因為歌曲本身的Demo有Rap的部分,起初Paula想自己Rap,但看過《全民造星5》中Taco的表演後,Paula甚為喜歡,便貿然邀請他參與其中,負責Rap。合作過後,Paula興奮道:「記得第一次去佢Studio,佢已經俾份Rap詞我,嗰個版本同Final Version都有九成相近,而且帶咗首歌去另一個層次,好正!因為Rap部份好似同女方有對立面,但同樣地作為初戀男友角色,都一樣覺得分開咗真係好,雙方都有更加大嘅自由同快樂。」首次與Hip Hop圈子以外的人合作的Taco,今次以自己的Rapper身分CotaBoii參與製作〈甩身〉,也感到新鮮又順利,他道:「同Paula性格上都幾夾,做歌都幾順利同舒服,大概都Get到佢首歌想講乜,清楚角度,貼近去寫,用咗2-3日就寫好,寫自己嘢反而冇咁快。」 

睇《全民造星5》後印象難忘邀合作新歌〈甩身〉

合作做歌以後,二人也齊齊參與MV演出,而MV附有情節,其中Paula的角色因為整天覺得被人跟蹤,十分唔舒服,所以想換一個重生的身分,造型上亦由居家少女服變成暗黑成熟的打扮,至於Taco,則扮演國際小混混,飾演負責幫Paula簽假護照的角色。Taco首次與別人合作拍MV,他笑言:「未試過咁樣合作,好新鮮!我仲睇咗鄭中基嘅電影偷師,學對方啲犯罪表情,但都係好搞笑,最終要喺現場領略角色再自行發揮。」MV拍攝之時,正值農曆七月,但MV其中一幕Paula要用火燒自己的照片,問她可會驚驚?Paula此時被問到才一言驚醒,但她百無禁忌,更說:「冇諗過呢個問題,但都有用正面嘅心態去諗,因為我都係燒咗舊嘅東西,有一個新嘅自己呢!」   

睇《全民造星5》後印象難忘邀合作新歌〈甩身〉

區子琳 feat. CotaBoii〈甩身〉MV: https://www.youtube.com/watch?v=1K1BYlOQEow

立即到各大數碼平台收聽:https://paulaau.lnk.to/Breakthrough

en_USEnglish